Integracja sensoryczna warszawa - Zespół

Zespół


Dorota Stępień

Założycielka zespołu terapeutycznego „Niebieska Huśtawka”. Psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i rodzicami. Od wielu lat odnosi sukcesy, stosując terapię SI.

Wykształcenie:

  • Studia 5-letnie magisterskie – Psychologia UW – 1996 – 2002 r.
  • Studia podyplomowe 2-letnie – Logopedia SWPS.
  • Studia podyplomowe – Neurologopedia – Uczelnia Łazarskiego.

Doświadczenie zawodowe:

  • 2 letni staż w fundacji Synapsis.
  • Roczny staż w Centrum Wczesnej Interwencji „Krok po kroku”.
  • Praca w poradni Scolar -prowadzenie zajęć grupowych dla małych dzieci metoda W. Sherborne -psycholog w WOT KTA
  • Psycholog w WTZ KSN AW.
  • 11 lat pracy jako psycholog w SDS OPS Targówek. -7 lat pracy jako terapeuta Integracji Sensorycznej w Gabinecie Gepard.
  • Terapeuta Integracji Sensorycznej w Poradniach – Logan, Ad Verbum.
  • Terapeuta Integracji Sensorycznej w przedszkolu Pomarańczowa Ciuchcia.

Kursy, szkolenia i certyfikaty:

  • Terapia i diagnoza Integracji Sensorycznej , neurobiologiczne podstawy Integracji Sensorycznej – kurs I i II stopnia – 2004 r, 2006 r.
  • kurs – Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej – 2016 r.
  • kurs – Zaburzenia koordynacji napięcia mięśniowego a kontrola posturalna – techniki stymulujące i poprawiające rozkład napięcia mięśni – 2016 r.
  • warsztaty – Stymulacja przedsionkowa z włączeniem pracy systemu wzrokowego – słuchowego – 2016 r.
  • warsztaty – Problemy diagnozy procesów Integracji Sensorycznej wg najnowszego modelu dysfunkcji SID. Dieta sensoryczna – najnowszy model masażu Willbarger – 2013 r.
  • kurs – Terapia Integracji Sensorycznej w pracy z dzieckiem autystycznym – 2012 r.
  • szkolenie – Ontogeneza motoryczna dziecka i jego rozwój odruchowy- 2007 r.
  • szkolenie – Wyciąganie wniosków diagnostycznych w oparciu o wyniki testów i obserwacji klinicznych – planowanie terapii – 2007 r.
  • kurs – TUS – trening umiejętności społecznych – terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu – 2017 r.
  • kurs – Zasady psychologicznej interpretacji wybranych technik diagnostycznych – 2005 r.
  • Terapia metodą Weroniki Sherborne – Ruch Rozwijający – I i II stopień – 2003 r, 2006 r.
  • kurs pracy metodą Dennisona – I i II stopnia – kinezjologia edukacyjna – BRAIN GYM – 2004 r.
  • kurs terapii bilateralnej – 2018 r.
  • kurs – Dysleksja . Podstawy diagnozy i terapii w praktyce. Funkcje wzrokowe, słuchowe, czytanie, dysortografia – 2016 r.
  • szkolenie – seksualność osób niepełnosprawnych – 2008 r.
  • szkolenie – agresja i autoagresja u osób z niepełnosprawnością intelektualną – profilaktyka i terapia – 2008 r.

Beata Marciniak

Psycholog, terapeutka integracji sensorycznej, psychoterapeutka Tańcem i Ruchem (DMT).

Wykształcenie:

  • Studia 5- letnie magisterskie – Psychologia SWPS

Doświadczenie zawodowe:

  • Praca w gabinetach integracji sensorycznej. Współpraca z Fundacją Dzieciom „Zdążyć z pomocą”.
  • Zajęcia muzyczno-ruchowe dla dzieci z diagnozą autyzmu, prowadziła min. zajęcia polisensoryczne i trening umiejętności społecznych.
  • Praca w Środowiskowym Domu Samopomocy dla osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem, gdzie prowadziła min. zajęcia polisensoryczne i trening umiejętności społecznych.
  •  Praca ze stowarzyszeniem „Pomost” jako terapeutka środowiskowa.
  •  W 2019 roku na Gali „Słoneczniki” otrzymała wyróżnienie za współtworzenie i współprowadzenie autorskich zajęć sensoryczno-ruchowych jako najbardziej rozwojowej warszawskiej inicjatywy dla dzieci w wieku 0-14 lat.

Olga Puzanów

Dyplomowany diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej, nauczyciel mianowany nauczania początkowego i wychowania przedszkolnego, wychowawca w jednym z warszawskich przedszkoli. Autorka programu „Gimnastyka dla szkraba to nie tylko zabawa”. Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej. W wolnych chwilach zdrowo gotuje i uprawia sport.

Wykształcenie:

  • Studia magisterskie – nauczanie początkowe i wychowanie przedszkolne – Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, wydział pedagogiczny

Wybrane kursy, warsztaty, szkolenia:

  • Integracja sensoryczna (I i II stopień), certyfikat terapeuty – Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej, Warszawa
  • Jak pracować z dzieckiem z zespołem Aspergera – wizualny organizator i in. metody – NODN Super Nauczyciel, Warszawa
  • Rozwijanie funkcji wzrokowych i orientacji przestrzennej w pracy z dzieckiem – Przedszkole Specjalne dla Dzieci Słabowidzących nr 245, Warszawa
  • Metody aktywizujące w pracy z dzieckiem – Eko Tur Warszawa
  • Techniki muzyczno-ruchowe w przedszkolu.
  • Teoria wielorakich inteligencji – Instytut Kształcenia Eko Tur, Warszawa
  • Techniki taneczne w pracy z dziećmi – Pracownia Szkoleniowa Senitre, Warszawa
  • „Dziecko w sieci”- koordynowanie programu w placówce – Fundacja Dzieci Niczyje
    Nadpobudliwość psychoruchowa u dzieci.
  • Techniki plastyczne w pracy twórczej z dzieckiem – Pracownia twórczego Rozwoju Dziecka Kredka, Warszawa
    Drama metodą wspomagającą rozwój dziecka – Didasko Warszawa
  • Muzykoterapia – Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Warszawa
  • Animator zabaw dziecięcych – Stageman Group, Polska oraz Plastykon, Kraków
  • Elementy gimnastyki korekcyjnej – MS Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Warszawa
  • Wielka wyprawa do krainy bajek.
  • Zabawy z chustą animacyjną – Pracownia Szkoleniowa Senitre, Warszawa
  • Edukacja matematyczna poprzez zabawę – Centrum Szkoleń Pedagogicznych Konsulent, Warszawa
  • Pierwsza pomoc przedmedyczna wraz z programem pediatrycznym – Warszawa
  • Kurs instruktażowy dla kierowników placówek wypoczynku dzieci i młodzieży – Warszawa
  • Emisja i higiena głosu – Warszawa
  • Udział w licznych konferencjach i wykładach, np.:
  • „Dobry start ucznia w szkole a współpraca z rodzicami”,
  • „Innowacje pedagogiczne”,
  • „Technologie wspomagające edukację” – m.in.Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń i in.

Magdalena Pilawska

Psycholog dzieci i młodzieży, oligofrenopedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej.

Wykształcenie:

Studia magisterskie ukończyła na SWPS, potem kontynuowała naukę, kończąc dwustopniowy kurs Terapii Integracji Sensorycznej w PSTIS, studia podyplomowe Stosowana Analiza Zachowania na SWPS, roczny kurs pedagogiczny w Centrum Cogito, roczny kurs terapii poznawczo – behawioralnej dzieci i młodzieży w CBT. Uczestniczyła w licznych konferencjach, sympozjach, kursach i webinarach, cały czas starając się podwyższać swoje kwalifikacje.

Doświadczenie zawodowe:

Zajęcia integracji sensorycznej prowadzi od 14 lat. Jej zdaniem, poza wiedzą książkową, w tej pracy najważniejsza jest praktyka – najwięcej nauczyła się od innych terapeutek oraz swoich podopiecznych. Prowadzi zajęcia zarówno z dziećmi w normie, jak i z obniżonym intelektem, a także zaburzeniami rozwojowymi.

Uważa, że podstawą udanej terapii jest dobra relacja z dzieckiem i pozytywna motywacja. Zawsze stara się uwzględniać, że jej podopieczni są różnorodni, tak jak ich potrzeby, zainteresowania czy umiejętności społeczne. Dlatego jej zajęcia nie zawsze wyglądają szablonowo, co często wymaga wiele kreatywności i korzystania z wiedzy psychologicznej.

W gabinecie Niebieska Huśtawka pracuje już 5 lat, prowadząc terapię i diagnozę integracji sensorycznej a także konsultacje psychologiczne.


Kinga Jedynak

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej na kierunku Terapia Pedagogiczna oraz absolwentka Wyższej Szkoły Edukacja w Sporcie na kierunku Integracja Sensoryczna.

Doświadczenie zawodowe:

Posiada ośmioletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. W swojej praktyce zajmowała takie stanowiska jak: pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny, terapeuta integracji bilateralnej, terapeuta integracji sensorycznej w różnych placówkach publicznych i niepublicznych.

Prywatnie pasjonatka ziołolecznictwa, jazdy konnej oraz biegania.


Magdalena Łęcka

Logopeda (Wyższa Szkoła Przymierza Rodzin w Warszawie), terapeuta integracji sensorycznej, pedagog specjalny (Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie).

  • związana z kształceniem integracyjnym
  • posiada doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą w wieku 2 – 16 lat
  • terapię logopedyczną łączy z metodami integracji sensorycznej
  • szczególnie interesuje się pracą z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, specyficznymi zaburzeniami językowymi, Zespołem Aspergera, autyzmem a także wczesnym wspomaganiem rozwoju.

Wiedzę zdobywała biorąc udział w licznych szkoleniach i kursach, w tym m.in.:

  • „Alternatywne i wspomagające sposoby komunikacji (AAC) w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością sprzężoną.”
  • „Zastosowanie programu BoardMaker w tworzeniu pomocy do komunikacji dla uczniów z trudnościami w porozumiewaniu się/niemówiących.”
  • „Nie patrzy, nie słucha, nie mówi! Od czego zacząć?- diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych” (dr M. Machoś)
  • „Wybiórczość pokarmowa o podłożu sensoryczno -motorycznym”
  • „Połykanie infantylne – diagnoza i terapia
  • Seminarium „Afazja”
  • „Rozwój mowy dziecka a zaburzenia SI”
  • Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania
  • Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne

Joanna Majewska Kobus

Logopeda, neurologopeda, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej. Pracuje jako logopeda w jednej z warszawskich szkół podstawowych. Łączy elementy integracji sensorycznej podczas pracy jako logopeda. W wolnych chwilach lubi czytać książki mrożące krew w żyłach.

Wykształcenie:

  • Studia 5-letnie magisterskie na kierunku Filologia polska ze specjalizacja pedagogiczna na UKSW
  • Studia podyplomowe na kierunku Logopedia na UKSW
  • Studia podyplomowe na kierunku Neurologopedia na Uczelni Łazarskiego
  • Studia podyplomowe na kierunku Integracja sensoryczna w Centrum Integracji Sensorycznej

Wybrane kursy, warsztaty, szkolenia:

  • Terapia miofuncjonalna
  • Ortodoncja dla logopedów
  • Autyzm-diagnoza i terapia
  • Sygmatyzm boczny
  • Jak uczyć mowy dziecko niemówiące
  • Programowanie języka
  • Nauka języka polskiego jako obcego

Inga Jarosz

Dyplomowany terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej. Zawodowo związana również z przedszkolem Zielona Wieża.

Wykształcenie:

  • Studia podyplomowe Diagnoza i Terapia Integracji Sensorycznej (Centrum Si Jagiellońska)
  • Przygotowanie pedagogiczne (Wyższa Szkoła Nauk Pedagogicznych)
  • Studium NVC – Porozumienie bez Przemocy – w trakcie

Odbyte kursy i szkolenia:

  • „Integracja bilateralna”
  • „Całościowe podejście do terapii małego dziecka”
  • „Rola dotyku w rozwoju poznawczym dziecka”
  • „Percepcja słuchowa a problemy w szkole”
  • „Rola zmysłów w rozwoju poznawczym osób ze spektrum autyzmu”
  • „Wpływ zaburzeń SI na rozwój mowy u dzieci”
  • „Obserwacja Kliniczna SI w aspekcie fizjoterapeutycznym”
  • „Wyciąganie wniosków z obserwacji. Zasady rozpoczynania terapii w zależności od diagnozy”
  • „Znaczenie zmysłu dotyku i propriocepcji w aspekcie integracji sensorycznej”
  • „Jak wspierać pracę oczu dziecka – szkolenie ortoptyczne dla terapeutów SI”

Agnieszka Mościskier

Psycholożka, terapeutka i diagnosta integracji sensorycznej, provider-terapeutka Metody Johansena IAS.
„Jestem psychologiem z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, terapeutą i diagnostą integracji sensorycznej. Zajmuję się wspomaganiem rozwoju dzieci. Na pierwszym miejscu stawiam rozwój dziecka, jego komfort i pozytywną relację z terapeutą.”

Wykształcenie:

  • Studia magisterskie: Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii
  • Studia Podyplomowe: Wyższa Szkoła Edukacja w Sporcie (Centrum Integracji Sensorycznej), Integracja Sensoryczna

Ukończone kursy i szkolenia:

  • MNRI Terapia Neurotaktylna, poziom I
  • MNRI Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych cz. I
  • MNRI Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych cz. II
  • Kurs Metody Johansena IAS

Natalia Kant

Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie (kierunek: pedagogika wczesnoszkolna z nauczaniem języka angielskiego oraz pedagogika przedszkolna z terapią pedagogiczną).

Wykształcenie:

  • Studia 5-letnie magisterskie – Psychologia WSP
  • Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej oraz Terapeuta Ręki.

Doświadczenie zawodowe:

Posiada doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi przedszkolnymi, w tym z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

  • „Metoda Ruchu Rozwijającego Bazującego na Pracy Weroniki Sherborne”.
  • Terapia ręki i zaburzenia motoryki małej.
  • „Praca z dzieckiem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”.
  • „Autyzm i Zespół Aspergera – diagnoza i terapia”.
  • „Procedura Niebieskiej Karty jako element systemu przeciwdziałania przemocy w rodzinie”.
  • Warsztaty dotyczące programu eTwinning
  • „Zabawy wspomagające rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnym” Dwujęzyczność w praktyce
  • „Przedszkolna edukacja matematyczna w języku angielskim – figury geometryczne w zabawie”
  • Plastyka w czterech porach roku – lato
  • „Metody aktywizujące proces uczenia w przedszkolu”.
  • „Będąc młodym nauczycielem. Trudne rozmowy z rodzicami”.
  • Diagnozowanie zdolności przedszkolaków”.
  • Treningi koncentracji uwagi dziecka w wieku przedszkolnym”.
  • „Przedszkolna edukacja matematyczna w języku angielskim – doskonalimy umiejetność liczenia”.
  • „Bajki na lekcji języka angielskiego”

Katarzyna Sienkiewicz

Oligofrenopedagog oraz terapeuta pedagogiczny. Oba kierunki ukończyła na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Po uzyskaniu tytułu magistra rozpoczęła studia podyplomowe, dzięki którym została terapeutą Integracji Sensorycznej.
Ponadto szkoliła się z zakresu TUS (Treningu Umiejętności Społecznych) oraz AAC (Komunikacji wspomagającej i alternatywnej).

Doświadczenie zawodowe:

W zawodzie pracuje od 2017 roku. Swoje pierwsze kroki stawiała w przedszkolu integracyjnym, pracując z dziećmi ze spektrum autyzmu. Aktualnie pracuje w szkole specjalnej z dziećmi z niepełnosprawnością sprzężoną oraz prowadzi zajęcia SI w Niebieskiej Huśtawce.


Agnieszka Barańska

Terapeuta integracji sensorycznej. Pedagog, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, trener szybkiego czytania.
Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Prywatnie: mama dwójki fantastycznych dzieciaków 🙂


Małgorzata Lewicka

Pedagog, logopeda, certyfikowany terapeuta miofunkcjonalny.

Wykształcenie:

  • SGGW Studia Magisterskie – Pedagogika wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną
  • Uniwersytet Humanistyczny SWPS – Logopedia -Studia Podyplomowe
  • Certyfikat MFT 9-99 sTArs – Terapia miofunkcjonala wg A. Kittel (uczestnictwo w szkoleniu uprawnia do prowadzenia terapii miofunkcjonalnej)

Szkolenia:

  • Karta Oceny Logopedycznej Dziecka. Komlogo
  • Programy Terapii logopedycznej. Komlogo
  • Ocena Funkcjonalna Traktu Ustno-Twarzowego. Mioterapia- E. Mendala – Kwoczek
  • Terapia miofunkcjonalna Wg. A. Kittel Mft 9-99. Barbara Paradowska/li>
  • Masaż logopedyczny od podstaw- podejście praktyczne. Mgr. Aleksandra Kaczyńska
  • Stymulacja traktu ustno-twarzowego – Małgorzata Gawryl
  • Wędzidełko: ocena, przygotowanie do podcięcia i opieka po zabiegu
  • Rotacyzm – metodyka postępowania w terapii rotacyzmu
  • Afazja u osób dorosłych

Doświadczenie:

  • Logopeda w Poradni Logopedycznej Logann od 2019 roku. Zajmuje się prowadzeniem terapii logopedycznej i miofunkcjonalnej pacjentów z trudnościami artykulacyjnymi, dyslalią, ankyloglosją oraz z osobami dorosłymi po przebytych incydentach neurologicznych, a także terapią dzieci z opóźnionym rozwojem mowy.
  • Praktyka specjalistyczna na oddziale neonatologicznym w Szpitalu Klinicznym im. prof. W. Orłowskiego w Warszawie
  • Praktyka specjalistyczna w Przychodni Rehabilitacyjnej dla Dzieci i Młodzieży
  • Praktyka specjalistyczna w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach
  • Praktyka specjalistyczna w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie
  • Praktyka specjalistyczna w Przedszkolu Specjalnym nr 249 w Warszawie
  • Praktyka w Szkole Podstawowej przy Fundacji Pomocy Niepełnosprawnym
  • Praktyka specjalistyczna w Centrum Rehabilitacji w Konstancinie-Jeziornej
  • Praktyka specjalistyczna w licznych poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych, szkołach podstawowych, przedszkolach w Warszawie
  • Nauczyciel wspomagający w Przedszkolu The English Playhouse od 2017 roku

Beata Janeczek

Dyplomowany terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel edukacji początkowej, obecnie nauczyciel wychowania przedszkolnego oraz terapeuta integracji sensorycznej w jednej z warszawskich szkół.

Wykształcenie:

  • Studia 3-letnie licencjackie – Akademia Bydgoska im. Kazimierza Wielkiego
  • Studia 2-letnie magisterskie – Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Studia podyplomowe – Uniwersytet Warszawski
  • Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej

Kursy, szkolenia, warsztaty:

  • „Poczatkujący terapeuta pedagogiczny”- kurs
  • „Efektywne nauczanie i uczenie się – badania naukowe w praktyce”- szkolenie
  • „Umiejętności coachingowe w pracy nauczyciela/wychowawcy” – szkolenie
  • „Przygotowanie dziecka do szkoły – gotowość dziecka, gotowość rodzica, gotowość szkoły” – warsztat
  • „Nauka czytania i pisania z wykorzystaniem elementów 18 struktur wyrazowych” – kurs
  • „Budowanie systemu rozpoznawania potrzeb rozwojowych i edukacyjnych uczniów” – szkolenie
  • „Budowanie atmosfery sprzyjającej uczeniu się i pracy nad własnym rozwojem”- szkolenie
  • „Tworzenie systemowych rozwiązań mających na celu podnoszenie efektywności uczenia się i nauczania” – szkolenie
  • „Poznaj, zrozum, pomóż – trudne zachowania dzieci w grupie przedszkolnej”- kurs
  • „Usprawnianie czytania, pisania i grafomotoryki za pomocą ćwiczeń wzrokowych” – warsztat
  • „Techniki i metody stosowane w terapii ręki” – warsztat
  • „Podstawy pomocy psychologicznej dzieciom z rodzin dysfunkcyjnych” kurs
  • „Planowanie indywidualnej pracy wychowawczej opartej na idei Janusza Korczaka” – warsztat
  • „Warsztat pracy głosem: Jak mówić do ludzi, żeby nas słuchali? Jak słuchać ludzi, żeby chcieli do nas mówić?” kurs
  • „Wspieranie rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym” – kurs
  • „Dziecięca matematyka prof. Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej” – kurs
  • „Wspomaganie Rozwoju Dziecka wykorzystaniem Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne” – warsztat
  • „Interpretowanie Rysunków Dzieci, czyli co dziecko chciało nam powiedzieć przez swój rysunek” warsztaty

Urszula Bełko

Terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta pedagogiczny, trener smyko-multisensoryki (R)

Wykształcenie:

  • Studia magisterskie ze specjalizacją terapia pedagogiczna
  • Studia podyplomowe z diagnozy i terapii integracji sensorycznej (Centrum SI)

Doświadczenie zawodowe:

Posiada doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi żłobkowymi i przedszkolnymi pracując w placówce żłobkowej oraz oddziałach przedszkolnych, obecnie w przedszkolu integracyjnym. Rozszerza swoją wiedzę biorąc udział w licznych szkoleniach i kursach m.in.:

  • „Zachowania trudne u dzieci i młodzieży z zaburzeniami w rozwoju z perspektywy integracji sensorycznej”
  • „Rozwój procesów integracji sensoryczno- motorycznej niemowląt i małych dzieci z zespołem Downa”
  • „Wspieranie rozwoju psychoruchowego dziecka z elementami terapii ręki”

Zuzanna Staniusz

Pedagog, nauczyciel wychowania przedszkolnego, terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej, terapeuta ręki, trener umiejętności społecznych.

Wykształcenie:

  • Studia podyplomowe: Diagnoza i terapia dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej
  • APS z PSTiS
  • Studia magisterskie: Pedagogika przedszkolna z wczesnoszkolną z edukacją włączającą UKSW
  • Studia licencjackie: Pedagogika-edukacja medialna APS

Doświadczenie zawodowe:

Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku żłobkowym oraz przedszkolnym. Pracowała również jako terapeuta integracji sensorycznej z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi. Obecnie pracuje jako nauczyciel w jednym z warszawskich przedszkoli.

Ukończyła wiele kursów i szkoleń związanych z edukacją i wspieraniem rozwoju dziecka. W pracy z dzieckiem ważna dla niej jest relacja oparta na szacunku i empatii, wielozmysłowe doświadczanie i twórcze działanie.


Jagoda Sobek

Pedagożka specjalna, terapeutka wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapeutka integracji sensorycznej.

Wykształcenie i doświadczenie zawodowe:

Ukończyła studia w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, na kierunku pedagogika specjalna, specjalizacja wczesne wspomaganie rozwoju dziecka, wychowanie przedszkolne (studia licencjackie) oraz edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (studia magisterskie). Ponadto jest absolwentką studiów podyplomowych z Integracji Sensorycznej w Centrum SI w Wyższej Szkole Edukacja w Sporcie w Warszawie. Posiada uprawnienia do przeprowadzania oceny rozwoju procesów integracji sensorycznej oraz planowania i prowadzenia terapii.
Wciąż dąży do poszerzania swojej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji zawodowych biorąc udział w szkoleniach, warsztatach i konferencjach naukowych. Uczestniczyła m.in. w kursie dotyczącym diagnozy i terapii małego dziecka organizowanym przez Fundację na Rzecz Rodzin Dzieci z Autyzmem i Innymi Dysfunkcjami OKNO. Dzięki temu może prowadzić konsultacje SI z rodzicami najmłodszych dzieci. Ukończyła również szkolenia z Integracji Bilateralnej, metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej, terapii ręki i zaburzeń motoryki małej, bajkoterapii. Jest trenerem Smyko- Multisensoryki, Grafomotoryki oraz Umiejętności Społecznych. W związku z tym, że bliska jest jej postawa pełna szacunku, bezwarunkowej akceptacji i otwartości, w ostatnim czasie ukończyła Szkołę Konsultacji dla profesjonalistów oraz Rodzicielstwo Bliskości dla profesjonalistów Agnieszki Stein i Gosi Stańczyk.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w Centrum terapii i wsparcia dla dzieci i młodzieży „Pomoko” oraz na stażach terapeutycznych i praktykach asystencko-pedagogicznych w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, fundacjach, placówkach przedszkolnych (w oddziałach ogólnodostępnych, integracyjnych i specjalnych, realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka), klasach I-III szkoły podstawowej, szkole podstawowej dla dzieci z autyzmem, placówkach opieki nad małym dzieckiem, Instytucie Głuchoniemych im. Jakuba Falkowskiego w Warszawie.
Od trzech lat pracuje jako terapeutka integracji sensorycznej (głównie z dziećmi rozwijającymi się w spektrum autyzmu) w jednym z przedszkoli integracyjnych na warszawskich Bielanach.

W pracy zawsze stara się zrozumieć i zidentyfikować terapeutyczne potrzeby swoich podopiecznych oraz kompleksowo wspierać ich rozwój stosując różnorodny i indywidualnie dobierany repertuar metod, z których najważniejszymi są życzliwość i akceptacja dziecka. Dąży do zbudowania poczucia zaufania zarówno z dzieckiem, jak i jego rodzicami oraz tworzenia radosnej i naturalnej atmosfery.

Wolny czas spędza zawsze aktywnie: pływając, jeżdżąc na rowerze lub odkrywając nieznane wcześniej miejsca w gronie przyjaciół.


Magdalena Łojek

Psycholog, terapeuta wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju dziecka.

Wykształcenie:
Absolwentka Psychologii na KUL w Lublinie, Pedagogicznych Studiów Kwalifikacyjnych na Uniwersytecie Marie Curie – Skłodowskiej w Lublinie oraz Wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju dziecka od 0 do 6 r.ż. w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Ukończyła także studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Diagnoza kliniczna dziecka i jego rodziny. Ponadto brała udział w wielu kursach i szkoleniach, m.in. Trening Umiejętności Społecznych.

Doświadczenie zawodowe:

Doświadczenie zawodowe jako psycholog zdobywała m.in. w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej, Szkole Podstawowej oraz Przedszkolu. Prowadziła terapie indywidualne, treningi umiejętności społecznych, przedszkolne zajęcia grupowe, grupowe zajęcia psychoedukacyjne. Była terapeutą-cieniem zarówno w przedszkolu, jak i szkole. Obecnie pracuje jako psycholog w jednym z warszawskich przedszkoli.

W pracy z dziećmi stosuje techniki i metody dla nich atrakcyjne, takie jak: bajkoterapia, elementy logorytmiki, czy elementy Ruchu Rozwijającego W. Sherborne. Istotne jest dla niej nawiązanie relacji z dzieckiem, opartej na bezpieczeństwie i zaufaniu. Stara się wspierać dzieci w ich całościowym rozwoju. Kładzie duży nacisk na umiejętności komunikacyjne, kompetencje emocjonalno – społeczne oraz rozwój poznawczy.


Natalia Majewska

Ukończyła licencjat z pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz studia magisterskie z pedagogiki ogólnej na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Jest absolwentką studiów podyplomowych na kierunku edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, pedagogiki specjalnej oraz integracji sensorycznej. Ukończyła m.in. szkolenie z zakresu Kinezjologii Edukacyjnej oraz Integracji Bilateralnej – program szkolny, które wykorzystuje w swojej codziennej pracy zawodowej.
Na co dzień od 13 lat pracuje jako nauczyciel-wychowawca z dziećmi w Niepublicznym Przedszkolu, wspierając ich rozwój i przygotowując do osiągnięcia kolejnych szczebli edukacji.
Prywatnie miłośnik pieszych wędrówek nordic walking oraz fanka serialu FRIENDS.


Anna Laszecka

Psycholożka, która od kilku lat pracuje z dziećmi, wspierając je w rozwoju społeczno-emocjonalnym. Prowadzi również terapię dzieci w spektrum autyzmu. Jest trenerką umiejętności społecznych (TUS) dla dzieci.

W pracy z dzieckiem niezwykle ważne jest dla niej budowanie relacji – bezpiecznej, pełnej empatii oraz świadomości jego indywidualnych potrzeb. Pracując z dziećmi doświadcza ogromnych możliwości w zajęciach grupowych TUS – gdy wspierane przez dorosłego doświadczenia z rówieśnikami stają się okazją do rozwijania potencjału dzieci. Towarzyszenie dzieciom w jego odkrywaniu jest dla niej wielką przygodą 🙂